Radiohead - Airbag 和訳

In the next world war
In a jackknifed juggernaut
I am born again
In the neon sign
Scrolling up and down
I am born again

次回の世界大戦のさなかに
折れ曲がったトレーラーの中で
俺は再び生まれる
上下にスクロールする
ネオンサインの間で
俺は再び生まれる


In an interstellar burst
I'm back to save the universe

星たちが爆裂するさなかに
俺は舞い戻った 世界を救うために


In a deep, deep sleep
Of the innocent
I am born again
In a fast German car
I'm amazed that I survived
An airbag saved my life

罪なき人の
深い深い眠りの中で
俺は再び生まれる
高速で走るドイツ車の中で
生き延びたことに驚かされる
エアバッグが俺を救ったのだ


In an interstellar burst
I am back to save the universe
In an interstellar burst
I am back to save the universe
In an interstellar burst
I am back to save the universe

星たちが爆裂するさなかに
俺は舞い戻った 世界を救うために
星たちが爆裂するさなかに
俺は舞い戻った 世界を救うために
星たちが爆裂するさなかに
俺は舞い戻った 世界を救うために


genius.com

www.youtube.com