Pavement - Spit on a Stranger 和訳

However you feel, whatever it takes
Whenever it's real, whatever awaits
Whatever you need, however so slight
Whenever it's real, whenever it's right

あなたがどう感じて、それが何を招こうと
いつそれが起こり、何が待ち受けていようと
あなたが何を求め、それがどれだけ僅かでも
いつそれが起こり、いつ直面しようと


I'll be thinking long and hard about the things you said to me
Like a bitter stranger
And now I see the long and short, the middle and what's in between
I could spit on a stranger, pull me out
You're a bitter stranger, pull me out

あなたの言葉はこれから先ずっと僕の頭から離れないだろう
苦い異物みたいに
長いものと短いもの、中間のもの、そしてそれらの間にあるもの、今なら全てわかる
異邦人に唾を吐きかけてやれる、僕を連れ出して
あなたは苦い異邦人だ、僕を連れ出して


Whatever you feel, whatever it takes
Whenever it's real, whatever awaits me
Whatever your needs, however so slight
Wherever it leads, whenever it's right

あなたが何を感じて、それが何を招こうと
いつそれが起こり、何が僕を待っていようと
あなたの要求が何で、どれだけ僅かでも
どこへ進もうと、いつ直面しようと


Honey, I'm a prize and you're a catch and we're a perfect match
Like two bitter strangers
And now I see the long and short of it and I could make it last
I could spit on a stranger, pull me out
You're a bitter stranger, pull me out
Well, I could spit on a stranger, pull me out
You're a bitter stranger, pull me out
I see the sunshine in your eyes
I'll try the things you'll never try
I'll be the one that leaves you high, high, high

ねえ、僕は戦利品であなたは掘り出し物で、僕たちは完璧にお似合い
二人の苦い異邦人みたいに
長いものと短いもの、今なら全てわかるし、終わらせることもできる
異邦人に唾を吐きかけてやれる、僕を連れ出して
あなたは苦い異邦人だ、僕を連れ出して
そう、異邦人に唾を吐きかけてやれる、僕を連れ出して
あなたは苦い異邦人だ、僕を連れ出して
あなたの目に陽光が見える
あなたが絶対にやらないことをやってみよう
遠く、遠く、遠く、あなたを置き去りにしよう


genius.com

www.youtube.com