Blur - Beetlebum 和訳

Beetlebum, what you done?
She's a gun, now what you done, beetlebum?
Get nothing done, you beetlebum
Just get numb, now what you've done, beetlebum?

甲虫野郎、どうだ?
彼女は銃だ、それで甲虫野郎、お前は何をしてきた?
何も為していないよな、甲虫野郎
ただ呆けて、甲虫野郎、お前は何をしてきたっていうんだ?


And when she lets me slip away
She turns me on and all my violence's gone
Nothing is wrong
I just slip away and I am gone
Nothing is wrong, she turns me on
I just slip away and I am gone

そしてあの人が俺を逝かせるとき
俺は恍惚とさせられ、暴力性は消え去る
何一つ間違っていない
俺はただ安らかに消え去る
何一つ間違いはなく、あの人は俺を恍惚とさせる
俺はただ安らかに消え去る


Beetlebum, because you're young
She's a gun, now what you done, beetlebum?
She'll suck your thumb, she'll make you come
'Cause she's your gun, now what you done, beetlebum?

甲虫野郎、まだほんのガキだものな
彼女は銃だ、それで甲虫野郎、お前は何をしてきた?
彼女はお前の指をしゃぶり、いかせてくれるだろう
彼女はお前の銃だから、それで甲虫野郎、お前は何をしてきた?


And when she lets me slip away
She turns me on and all my violence's gone
Nothing is wrong
I just slip away and I am gone
There's nothing wrong, she turns me on
I just slip away and I am gone

そしてあの人が俺を逝かせるとき
俺は恍惚とさせられ、暴力性は消え去る
何一つ間違っていない
俺はただ安らかに消え去る
何一つ間違いはなく、あの人は俺を恍惚とさせる
俺はただ安らかに消え去る


He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it
He's on, he's on, he's on it

あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ
あいつキマってる、キマってる、キマってるよ


genius.com

www.youtube.com