Radiohead - Creep 和訳

When you were here before
Couldn’t look you in the eye
You’re just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You’re so fuckin’ special

前にあなたを見た時
直視できなかった
あなたは天使のようだし
あなたの肌のせいで泣いてしまう
あなたは美しい世界で
羽根のように舞う
俺は特別になりたい
めちゃめちゃ特別なあなたと同じように


But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here

でも俺はクソ野郎で
気持ち悪い
俺はこんなところで何をやってるんだ?
こんなところにいたくないのに


I don’t care if it hurts
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I’m not around
You’re so fuckin’ special
I wish I was special

傷ついても構わない
コントロールしたい
完璧な肉体が欲しい
完璧な精神が欲しい
俺がそばにいない時
気に留めてほしい
めちゃめちゃ特別なあなたと同じように
俺は特別になりたい


But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here

でも俺はクソ野郎で
気持ち悪い
俺はこんなところで何をやってるんだ?
こんなところにいたくないのに


She’s running out the door
She’s running out
She run, run, run, run
Run

彼女が扉を抜けて去っていく
彼女が去っていく
彼女が去って去って去って去って
いなくなる


Whatever makes you happy
Whatever you want
You’re so fuckin’ special
I wish I was special

あなたを幸せにするものならなんでもいい
あなたが欲しいものならなんでもいい
めちゃめちゃ特別なあなたと同じように
俺は特別になりたい


But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here
I don’t belong here

でも俺はクソ野郎で
気持ち悪い
俺はこんなところで何をやってるんだ?
こんなところにいたくないのに
こんなところにいたくないのに


genius.com

www.youtube.com