Blur - Trailerpark 和訳

Freestyle
Ay, it's freestyle, 45
Freestyle

フリースタイル
エイ、これはフリースタイル45
フリースタイル


I'm a country boy, I got no soul
Don't sleep at night, the world's growing old
I lost my girl to the Rolling Stones
I lost my girl to the Rolling Stones

俺は田舎者、魂は無い
夜になっても眠ってはいけない、世界が歳をとってしまう
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った


Freestyle, 45
Freestyle

フリースタイル45
フリースタイル


I'm a country boy, I got no soul
Don't sleep at night, the world's growing old
I lost my girl to the Rolling Stones
I lost my girl to the Rolling Stones
I'm a country boy, I got no soul
Don't sleep at night, the world's growing old
I lost my girl to the Rolling Stones
I lost my girl to the Rolling Stones

俺は田舎者、魂は無い
夜になっても眠ってはいけない、世界が歳をとってしまう
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った
俺は田舎者、魂は無い
夜になっても眠ってはいけない、世界が歳をとってしまう
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った
ローリング・ストーンズが俺の女を奪った

 

genius.com

www.youtube.com