Blur - 1992 和訳

Going into business
An agreement of your bombast
You'd love my bed
You took the other instead
But don't you feel low?
I was being oblique
And you'd love my bed
You got the other instead

ビジネスを起こすこと
あなたの大言壮語への合意
あなたは俺のベッドを気に入っていた
代わりに選んだのは他のだった
それなのに落ち込まないの?
俺は回りくどかった
そしてあなたは俺のベッドを気に入っていた
代わりに手に入れたのは他のだった


What do you owe me?
The price of your peace of mind
You'd love my bed
You took it all instead

あなたが俺から借りているものは何?
あなたの心の平穏の対価
あなたは俺のベッドを気に入っていた
あなたは代わりに全てを持ち去った


genius.com

www.youtube.com