beabadoobee - Sorry 和訳

Yeah

Said I had to see you
But I don't and I won't
And I won't
To think Iwasjust like you
Allalone, skin to bone
Skin to bone

あなたに会わなきゃと言った
でもそうはしないしする気もない
する気もない
私はただあなたに似ていただけだと考える
一人きりで、皮膚から骨まで
皮膚から骨まで


Andit hurts me
That you could be the one that deservedthisevenmore
But you stayedin the samedark place that I adore
But you stayed for more
I guess that's what happens to the best of us
The best of us

そして私は傷つけられる
あなたはもっとこの場所に値する人だったのに
私にとっては恋しい
あの暗闇の中にいて
そこに留まったままだということに
それが私たちのうちの最良の人に起こったことなんだ
私たちのうちの最良の人



I hope to come and see you
When your state's doing great
Doing great
A part of me feels for you
That I'm doing alright, and guess I've been feeling fine

あなたに会いに来たい
あなたの調子が良い時に
良い時に
私の一部があなたに同情する
私がうまくやっていて、楽しんで生きていることについて


But it hurts me
That you could be the one that deserved this even more
But you stayed in the same dark place that I adore
But you stayed for more
I guess that's what happens to the best of us
The best of us

でも私は傷つけられる
あなたはもっとこの場所に値する人だったのに
私にとっては恋しい
あの暗闇の中にいて
そこに留まったままだということに
それが私たちのうちの最良の人に起こったことなんだ
私たちのうちの最良の人



I never wanna think twice
With what could've been your life
And I'm sorry
I'm sorry
I'm sorry
I'm sorry

二度と考えたくはない
あなたの人生がどうなり得たのかを
それから、ごめんなさい
ごめんなさい
ごめんなさい
ごめんなさい


It hurts me
That you could be the one that deserved this even more
But you stayed in the same dark place that I adore
But you stayed for more
I guess that's what happens to the best of us
The best of us

私は傷つけられる
あなたはもっとこの場所に値する人だったのに
私にとっては恋しい
あの暗闇の中にいて
そこに留まったままだということに
それが私たちのうちの最良の人に起こったことなんだ
私たちのうちの最良の人


And I'm sorry
I'm sorry
I'm sorry
I'm sorry

それから、ごめんなさい
ごめんなさい
ごめんなさい
ごめんなさい


genius.com

www.youtube.com