Blur - Caramel 和訳

I've got to get over
I've got to get over
I've got to get better
Will love you forever
I've got to find genius (caramel)
I've got to get better (caramel)
I've got to stop smoking (caramel)
I've got to get better (caramel, caramel)

俺は立ち直り始めた
俺は立ち直り始めた
俺は回復し始めた
あなたを永遠に愛する
才能を見出しつつある(キャラメル)
俺は回復し始めた(キャラメル)
俺は煙草をやめた(キャラメル)
俺は回復し始めた(キャラメル、キャラメル)


Where is the magic?
I've got to get better
Oh lord, give me magic
I'll love you forever
I've got to find mounts hill (caramel)
And live by the mountain (caramel)
I'll love you forever (caramel)
You are (caramel)
And you are (caramel)
(Caramel, caramel, caramel, caramel)

魔法はどこにある?
俺は回復し始めた
ああどうか、魔法をかけてください
俺はあなたを永遠に愛します
俺は山々を知るようになった(キャラメル)
そしてその山に生かされている(キャラメル)
俺はあなたを永遠に愛するでしょう(キャラメル)
あなたは(キャラメル)
そしてあなたは(キャラメル)
(キャラメル、キャラメル、キャラメル、キャラメル)


Bye (bye), babe (bye) [x15]

さようなら(さようなら)、君(さようなら)  [x15]


Low, low, low, low
Bye (bye), babe (bye)
[x4]

低く、低く、低く、低く
さようなら(さようなら)、君(さようなら)
[x4]


Low, low, low, low

低く、低く、低く、低く


Low, low, low, low (low) [x3]

低く、低く、低く、低く(低く) [x3]


Low, low, low, low [x5]

低く、低く、低く、低く [x5]


genius.com

www.youtube.com