Radiohead - Lucky 和訳

I'm on a roll
I'm on a roll this time
I feel my luck could change
Kill me, Sarah
Kill me again with love
It's gonna be a glorious day

万事快調
目下のところ万事快調
運勢が変わったのを感じる
サラ、俺を殺せ
愛を込めてもう一度殺せ
見事な一日になるだろう


Pull me out of the aircrash
Pull me out of the lake
Cause I'm your superhero
We are standing on the edge

航空事故から救ってくれ
湖から救ってくれ
俺は君のスーパーヒーローなのだから
俺たちは淵に立っている


The head of state
Has called for me by name
But I don't have time for him
It's gonna be a glorious day
I feel my luck could change

国家の指導者が
俺の名を呼んでいる
だがそれに応じる暇は無い
見事な一日になるだろう
運勢が変わったのを感じる


Pull me out of the aircrash
Pull me out of the lake
Cause I'm your superhero
We are standing on the edge

航空事故から救ってくれ
湖から救ってくれ
俺は君のスーパーヒーローなのだから
俺たちは淵に立っている


We are standing on the edge

俺たちは淵に立っている


genius.com

www.youtube.com